Pozycjonowanie poziom podstawowy

Pozycjonowanie serwisów internetowych jest najtańszą formą promocji twojej strony w Internecie. Szkolenie przygotuje do samodzielnych działań promocyjnych na stronie internetowej. Daje również informacje o tym kontrować działania podmiotów zewnętrznych.

Co zyskasz

  • Poznasz czynniki wpływające na pozycję strony
  • Dowiesz sie o narzędziach do podstawowej optymalizacji
  • Poznasz sposoby optymalnego doboru słów kluczowych
  • Dowiesz się jak wykonać poprawną optymalizację serwisu
  • Poznasz sposoby na zminimalizowanie ryzyka kary
  • Dowiesz się o trendach w SEO
  • Dowiesz się jak badać efekty prac

Co otrzymasz po szkoleniu?

 

  • Certyfikat
  • Materiały szkoleniowe
  • Nagranie wideo ze szkolenia

7b1ff74959137b71b8612f4678569244Artur Pleskot
Prezes Zarządu Seo Power, Certyfikowany Trener Biznesu, doradca biznesowy i konsultant zajmujący się marketingiem serwisów internetowych. Od 2005 prowadzi działalność związaną z Internetem, początkowo jako programista, a od 2008 roku zajmuje się optymalizacją i pozycjonowaniem stron oraz sklepów internetowych.
Kieruje zespołem programistów i analityków prowadzących działania z zakresu tworzenia i reklamy stron w Internecie.
Prywatnie fascynuje się sportami walki oraz fotografią, od lat należy do Warmińskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Zakres szkolenia

1. Dobór słów kluczowych podstawą dalszych działań SEO

  • Słowa kluczowe, które przyniosą mi największy ruch
  • Słowa kluczowe, które przyniosą mi najlepszy ruch
  • Narzędzia Google (i nie tylko) pomocne w doborze fraz kluczowych

2. Optymalizacja serwisu pod kątem SEO, pierwszy krok do poprawy widoczności twojego serwisu w wyszukiwarce

  • Jak Google widzi twoją stronę?
  • Najważniejsze elementy na stronie mające wpływ na ranking strony w wyszukiwarce
  • Narzędzia do sprawdzania optymalizacji serwisu pod kątem SEO

3. Content Marketing nowym podejściem do tematu pozycjonowania

  • Czym jest Content Marketing?
  • W jaki sposób tworzyć skuteczne treści reklamowe
  • Gdzie umieszczać treści służące pozycjonowaniu serwisu
  • Jak zachęcić Internautów do dzielenia się naszymi treściami

4. Link Building – w jaki sposób zbudować dobre zaplecze dla linków do swojego serwisu

  • Gdzie warto umieszczać linki do naszej strony?
  • Budowa własnego zaplecza

5. Monitorowanie skuteczności pozycjonowania

  • Korzystanie z Google Webmaster Tools
  • Badanie liczby wejść za pomocą programu Google Analytics
  • Badanie pozycji serwisu na określone słowa kluczowe

6. Ryzyko związane z pozycjonowaniem

  • Ban
  • Filtr algorytmiczny
  • Filtr ręczny
  • Sposoby wyjścia z filtra lub bana

Klienci o nas

Nieprzeciętne, inspirujące i godne polecenia.
Polecam!

Marzena Piotrowska - Sales & Marketing Manager
Hotel Solar Palace SPA & Wellness

Szkolenie przebiegło bardzo sprawnie w przesympatycznej atmosferze. Praktycznie wszystkie informacje były dla mnie nowością, ale ze względu na to, iż treści zostały bardzo fajnie zaprezentowane, na pewno postaram się zagłębić w te tematy. Szkolenie zainspirowało mnie do pogłębienia wiedzy i do aktywnego działania.

Natalia Łaszcz
Hotel Solar Palace SPA & Wellness

Pełna kompletność informacji i zrozumiały przekaz. Merytoryka przekazywanych informacji na najwyższym poziomie. Wszystko spięte w całość, dzięki wielkiej osobowości prowadzącego. :)

Tomasz Olbryś - Dział marketingu i sprzedaży
Hotel Amax