Pozycjonowanie poziom zaawansowany

Dowiedz się o zaawansowanych sposobach promocji strony poprzez SEO. Pozyskaj umiejętności pozwalające analizować aktualne algorytmy Google. Posiądź umiejętności pozwalające przeprowadzać testy wyciągać wnioski a ich efekty wdrażać na swoich stronach internetowych.

Co zyskasz

  • Nauczysz się jak zwiększyć przychody stosując odpowiednie techniki SEO
  • Dowiesz się jak podglądać konkurencję
  • Poznasz sposoby na optymalizację sposobów pozycjonowania
  • Poznasz optymalne sposoby pozycjonowana long tail
  • Dowiesz się jak budować zaplecze

Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Materiały szkoleniowe
  • Nagranie wideo ze szkolenia

7b1ff74959137b71b8612f4678569244Artur Pleskot
Prezes Zarządu Seo Power, Certyfikowany Trener Biznesu, doradca biznesowy i konsultant zajmujący się marketingiem serwisów internetowych. Od 2005 prowadzi działalność związaną z Internetem, początkowo jako programista, a od 2008 roku zajmuje się optymalizacją i pozycjonowaniem stron oraz sklepów internetowych.
Kieruje zespołem programistów i analityków prowadzących działania z zakresu tworzenia i reklamy stron w Internecie.
Prywatnie fascynuje się sportami walki oraz fotografią, od lat należy do Warmińskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Zakres szkolenia

1. Badanie konkurencji sposobem na opracowanie strategii SEO

  • Na jakie frazy pozycjonuje się konkurencja
  • Na jakich stronach konkurencja pozyskuje linki
  • Ile linków posiada konkurencja

2. Pozycjonowanie grafiki elementem mającym duży wpływ na odwiedziny naszego serwisu.

  • Dlaczego pozycjonowanie grafiki jest istotne?
  • Najważniejsze zasady pozycjonowania grafiki

3. Pozycjonowanie Long Tail sposobem na duży ruch na mało znaczące frazy

  • Dobór fraz
  • Zmiany w kodzie serwisu
  • Link Building

4. Optymalizacja pozycjonowanego serwisu sposobem na zwiększenie sprzedaży

  • Wpływ optymalizacji pod kątem SEO na sprzedaż twoich towarów i usług
  • Czym jest CTA
  • Prawidłowego użycie CTA jako sposób na zwiększenie sprzedaży

5. Struktura dobrego zaplecza sposobem na naturalne linkowanie

  • Dywersyfikacja metod linkowania
  • Charakterystyka różnych modeli zaplecza

Klienci o nas

Szkolenie prowadzone przez profesjonalistę. Dziękuję, że mogłam wziąć udział. Zdobyłam wiedzę, która na pewno wykorzystam w pracy i tworzeniu nowych projektów w hotelu. Pozdrawiam.

Anna Lis
Hotel Huszcza

SATYSFAKCJA
PRZEKAZ WIEDZY
OSOBOWOŚĆ PROWADZĄCEGO
GODNY POLECENIA

Marcin Wilczyński - Dział marketingu i sprzedaży
Hotel Amax

Pełna kompletność informacji i zrozumiały przekaz. Merytoryka przekazywanych informacji na najwyższym poziomie. Wszystko spięte w całość, dzięki wielkiej osobowości prowadzącego. 🙂

Tomasz Olbryś - Dział marketingu i sprzedaży
Hotel Amax