Facebook w praktyce

Poznaj specyfikę poszczególnych mediów społecznościowych. Dowiedz się czym kierować się przy rozpoczęciu działań w poszczególnych kanałach komunikacji. Pozyskaj wiedzę na temat skutecznego angażowania odbiorców oraz skutecznego prezentowania treści.

Co zyskasz?

  • Poznasz najważniejsze media społecznościowe
  • Nauczysz się, jak skutecznie pozyskać wielu odbiorców na Facebooku
  • Poznasz techniki pisania skutecznych treści angażujących Twoich odbiorców
  • Dowiesz się, jak robić dobre zdjęcia do swoich postów, a jeśli nie masz swoich zdjęć, to skąd je pozyskać
  • Poznasz skuteczne metody prowadzenia marketingu szeptanego

Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Materiały szkoleniowe
  • Nagranie wideo ze szkolenia

7b1ff74959137b71b8612f4678569244

Artur Pleskot

Prezes Zarządu Seo Power, Certyfikowany Trener Biznesu, doradca biznesowy i konsultant zajmujący się marketingiem serwisów internetowych. Od 2005 prowadzi działalność związaną z Internetem, początkowo jako programista, a od 2008 roku zajmuje się optymalizacją i pozycjonowaniem stron oraz sklepów internetowych.
Kieruje zespołem programistów i analityków prowadzących działania z zakresu tworzenia i reklamy stron w Internecie.
Prywatnie fascynuje się sportami walki oraz fotografią, od lat należy do Warmińskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Zakres szkolenia

1. Czym są media społecznościowe?

  • Historia mediów społecznościowych
  • Rola mediów społecznościowych w codziennym życiu

2. Strategia Social Media, czyli co tak naprawdę chcemy zrobić?

  • Określenie grupy docelowej
  • Określenie celu biznesowego
  • Określenie serwisów społecznościowych odpowiadających naszej strategii

2. Facebook w praktyce – największy i najpopularniejszy portal SM

  • Prowadzenie Fan Page. Dlaczego nie jest to takie proste?
  • Typowe błędy w prowadzeniu fan page

3. Algorytm Edge Rank – przekleństwo czy błogosławieństwo?

  • Czym jest Edge Rank?
  • Dlaczego jest najważniejszym wskaźnikiem?
  • Alternatywna metoda budowania Edge Rank.

4. Tworzenie postów przyciągających uwagę użytkownika.

  • Charakterystyka postów
  • Elementy efektywnego posta
  • Pisanie skutecznych postów

5. Dobre zdjęcia ważnym elementem marketingu w Social Mediach

  • Dlaczego zdjęcia mają bardzo duży wpływ na popularność postów?
  • Co to znaczy dobre zdjęcie?
  • Skąd wziąć dobre zdjęcia, jeśli nie mamy swoich?

6. Nie samym Facebookiem człowiek żyje, czyli inne sposoby budowania marki za pomocą Social Media

  • Marketing szeptany sposobem na „naturalne” opinie o nas na forach internetowych.
  • Artykuły sponsorowane w blogosferze.

Klienci o nas

Nieprzeciętne, inspirujące i godne polecenia.
Polecam!

Marzena Piotrowska - Sales & Marketing Manager
Hotel Solar Palace SPA & Wellness

Pozytywnie zakręcony prowadzący. Profesjonalne szkolenie w bardzo przystępnej formie. Z czystym sumieniem polecam każdemu, kto pragnie rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności z dziedziny e-marketingu.

Krzysztof Ropiak

Pełna kompletność informacji i zrozumiały przekaz. Merytoryka przekazywanych informacji na najwyższym poziomie. Wszystko spięte w całość, dzięki wielkiej osobowości prowadzącego. :)

Tomasz Olbryś - Dział marketingu i sprzedaży
Hotel Amax