E-marketing w praktyce

Weź udział w dwudniowym szkoleniu o e-marketingu. Poszerz swoją wiedzę z zakresu działań promocyjnych w Internecie. Naucz się promocji, reklamy oraz promocji w social media. Dowiedz się jakie działania marketingowe przynoszą korzyści.

Co zyskasz

  • Poznasz sposoby na promocję firmy w Internecie
  • Nauczysz się budować skutecznie sprzedające strony
  • Dowiesz się jak analizować statystyki wejść na stronę
  • Nauczysz się badać skuteczność działań reklamowych
  • Poznasz sposoby na zwiększenie popularności wpisów na Facebooku
  • Dowiesz się jak skutecznie promować stronę w Google AdWords
  • Poznasz podstawy optymalizacji strony internetowej
  • Nauczysz się pozyskiwać odnośniki kierujące do strony
  • Dowiesz się co to marketing treści i jak pisać chwytliwe treści
  • Poznasz podstawy e-mail marketingu
  • Dowiesz się co to marketing szeptany i jak go wykorzystać do pozyskania klienta
  • Nauczysz się korzystać z remarketingu by zwiększyć sprzedaż
  • Poznasz sposoby na przekucie malkontenta w klienta dzięki monitorowaniu marki w Internecie

Co otrzymasz po szkoleniu?

    • Wiedze i umiejętności związane z promocją w Internecie
    • Certyfikat ukończenia
    • Pakiet konsultacji poszkoleniowych

7b1ff74959137b71b8612f4678569244Artur Pleskot
Prezes Zarządu Seo Power, Certyfikowany Trener Biznesu, doradca biznesowy i konsultant zajmujący się marketingiem serwisów internetowych. Od 2005 prowadzi działalność związaną z Internetem, początkowo jako programista, a od 2008 roku zajmuje się optymalizacją i pozycjonowaniem stron oraz sklepów internetowych.
Kieruje zespołem programistów i analityków prowadzących działania z zakresu tworzenia i reklamy stron w Internecie.
Prywatnie fascynuje się sportami walki oraz fotografią, od lat należy do Warmińskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Zakres szkolenia

Dzień I

  1. Analiza skutecznej strony internetowej
  • Cechy skutecznej strony internetowej
  • Prawidłowa nawigacja na stronie internetowej
  • 10 przykazań prawidłowej budowy formularzy internetowych
  • Call to Action – co to jest i dlaczego jest bardzo ważne
  • Zdjęcia na stronę jako element marketingowy
  1. Podstawy reklamy w Internecie

  • Budowa strategii reklamowej, określenie podstawowych zmiennych i czynników mających wpływ na skuteczność kampanii reklamowych
  • Rodzaje kampanii reklamowych
  • Tworzenie chwytliwych i skutecznych treści reklamowych
  • Targetowanie reklamy w Internecie
  • Reklamy graficzne w sieciach reklamowych

  1. Badanie skuteczności reklamy

  • Jakie dane możemy badać?
  • Badanie skuteczności kampanii reklamowych za pomocą Google Analytics
  • Śledzenie użytkowników zmierzających do celu kampanii
  • Linki śledzące kampanie reklamowe

  1. Google AdWords, efektywna reklama

  • Dlaczego w Polsce liczy się tylko Google?
  • Gdzie pojawiają się reklamy Adwords?
  • Struktura kampanii Adwords
  • Konfiguracja podstawowa, budżety, harmonogramy, miejsca docelowe
  • Wybór słów kluczowych
  • Pisanie treści reklam

  1. Pozycjonowanie stron w Google (SEO)

  • Czym jest pozycjonowanie?
  • Czynniki powodujące wzrosty lub spadki pozycji
  • Dobór słów kluczowych
  • Narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych
  • Znaczniki HTML mające największy wpływ na SEO
  • Audyt kodu HTML pod kątem SEO

  1. Social media

  • Przegląd najważniejszych serwisów społecznościowych
  • Facebook w praktyce
  • Ranking postów na Facebooku (EdgeRank)
  • Video jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych
  • Fora tematyczne i blogosfera

Dzień II

  1. Content marketing – Copywriting treści marketingowych

  • Tytuły i hasła przyciągające uwagę użytkownika
  • Treści zgodne z zasadą odwróconej piramidy
  • Cechy dobrej fotografii

  1. Call to Action – często pomijany ważny element na stronie

  • Czym jest?
  • Prawidłowa budowa strony pod kątem C2A

  1. E-mail marketing

  • Zasady wysyłki wiadomości do subskrybentów
  • SPAM, czyli jak tworzyć wiadomości, aby nie zostały skasowane zanim dotrą do adresata
  • Programy online do wysyłki mailingów

  1. Co o nas mówią, czyli marketing szeptany

  • Czym jest marketing szeptany?
  • Jak możesz go wykorzystać na korzyść swojej firmy?
  • Skąd pozyskać dobre opinie o naszej firmie?

  1. Google AdWords, efektywna reklama

  • Optymalizacja kampanii reklamowej
  • Tworzenie reklam rozszerzonych
  • Remarketing
  • Raporty

  1. Social Media

  • Budowanie strategii promocji marki w Social Mediach
  • Treści przyciągające zainteresowanie
  • Skuteczne posty zadowalające każdego malkontenta

Klienci o nas

Pozytywnie zakręcony prowadzący. Profesjonalne szkolenie w bardzo przystępnej formie. Z czystym sumieniem polecam każdemu, kto pragnie rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności z dziedziny e-marketingu.

Krzysztof Ropiak

SATYSFAKCJA
PRZEKAZ WIEDZY
OSOBOWOŚĆ PROWADZĄCEGO
GODNY POLECENIA

Marcin Wilczyński - Dział marketingu i sprzedaży
Hotel Amax

Pełna kompletność informacji i zrozumiały przekaz. Merytoryka przekazywanych informacji na najwyższym poziomie. Wszystko spięte w całość, dzięki wielkiej osobowości prowadzącego. :)

Tomasz Olbryś - Dział marketingu i sprzedaży
Hotel Amax