Google AdWords poziom zaawansowany

Zapoznaj się z  zaawansowanymi funkcjami programu reklamowego Google AdWords, które pozwolą jeszcze bardziej w rozwinięciu biznesu. Dowiedz się jak interpretować wyniki i jak w swoich działaniach uwzględniać najnowsze algorytmy Google.

Co zyskasz

  • Wiedzę pozwalającą na budować kampanie rozszerzone
  • Umiejętność zwiększenia powierzchni reklamy aby wyróżnić się na tle konkurencji
  • Wiedzę jak prowadzić efektywne kampanie w sieci reklamowej Google AdWords
  • Wiedzę jak zwiększać wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI)
  • Dowiesz się jak badać i zwiększać współczynnik konwersji reklamy (CR)
  • Umiejętności sprawdzania, które frazy powodują sprzedaż
  • Umiejętności optymalizacji kampanii reklamowych aby były jeszcze efektywniejsze
  • Dowiesz się jak ponownie ściągnąć na stronę użytkownika, który już raz odwiedził stronę (wykorzystując remarketing)

Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Materiały szkoleniowe
  • Nagranie wideo ze szkolenia

7b1ff74959137b71b8612f4678569244Artur Pleskot
Prezes Zarządu Seo Power, Certyfikowany Trener Biznesu, doradca biznesowy i konsultant zajmujący się marketingiem serwisów internetowych. Od 2005 prowadzi działalność związaną z Internetem, początkowo jako programista, a od 2008 roku zajmuje się optymalizacją i pozycjonowaniem stron oraz sklepów internetowych.
Kieruje zespołem programistów i analityków prowadzących działania z zakresu tworzenia i reklamy stron w Internecie.
Prywatnie fascynuje się sportami walki oraz fotografią, od lat należy do Warmińskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Zakres szkolenia

1. Reklamy rozszerzone sposobem na zwiększenie powierzchni reklamowej

  • Budowanie kampanii rozszerzonych
  • Wpływ kampanii rozszerzonych na wygląd reklamy oraz jej skuteczność
  • Reklama rozszerzona mająca szczególne znaczenie w urządzeniach mobilnych

2. Wskaźnik ROI jako jeden z najważniejszych parametrów badających skuteczność reklamy

  • Czym jest?
  • Jak badać?
  • Jak zwiększyć?

3. Sieć reklamowa Google AdWords, czyli reklama nie tylko w wyszukiwarce

  • Czym jest sieć reklamowa Google AdWords
  • Serwisy należące do sieci
  • Skuteczne bannery powodujące akcję użytkownika
  • Budowa kampanii w sieci reklamowej Google AdWords

4. Remarketing jako narzędzie powodujące powrót klientów na naszą stronę

  • Czym, jest remarketing?
  • Kto powinien korzystać z tej formy promocji strony?
  • Budowa kampanii opartej o remarketing

5. Zaawansowane użycie programu Google Analytics

  • E-commerce w Google Analytics
  • Cele i konwersja w AdWords i Analytics