Google AdWords poziom podstawowy

Google AdWords jako najefektywniejszy sposób na reklamę twojej firmy w Internecie. Szkolenie przeznaczone dla osób chcących samodzielnie podjąć się promocji własnych biznesów w wyszukiwarce. Szkolenie skierowane jest do osób, które nie korzystały jeszcze z takiej formy promocji.

Co zyskasz

  • Dowiesz się jak skutecznie reklamować się w wyszukiwarce Google
  • Dowiesz się jak zbudować efektywną kampanie reklamową w Google AdWords
  • Poznasz skuteczne sposoby na pisanie tekstów reklamowych
  • Dowiesz się jak monitorować efekty swoich działań
  • Poznasz sposoby na zwiększenie klikalności reklam (CTR)
  • Dowiesz się jak obniżyć koszt każdego kliknięcia w reklamę
  • Uzyskasz informacje jak optymalizować kampanie reklamowe aby były jeszcze efektywniejsze
  • Otrzymasz umiejętności eliminowania fraz nie przynoszących efektu sprzedażowego

Co otrzymasz po szkoleniu?

  • Certyfikat
  • Materiały szkoleniowe
  • Nagranie wideo ze szkolenia

7b1ff74959137b71b8612f4678569244Artur Pleskot
Prezes Zarządu Seo Power, Certyfikowany Trener Biznesu, doradca biznesowy i konsultant zajmujący się marketingiem serwisów internetowych. Od 2005 prowadzi działalność związaną z Internetem, początkowo jako programista, a od 2008 roku zajmuje się optymalizacją i pozycjonowaniem stron oraz sklepów internetowych. Kieruje zespołem programistów i analityków prowadzących działania z zakresu tworzenia i reklamy stron w Internecie. Prywatnie fascynuje się sportami walki oraz fotografią, od lat należy do Warmińskiego Towarzystwa Fotograficznego.

Zakres szkolenia

1. Wprowadzenie do reklam Google AdWords

  • Czym jest reklama PPC
  • Gdzie pojawiają się reklamy AdWords
  • Kto może a kto nie może reklamować się w Google AdWords
  • Metody płatności, rozliczenia z Google, rozliczenia z fiskusem

2. Prawidłowa struktura kampanii, kolejne poziomy struktury czyli jak dobrze zacząć

  • Kampanie
  • Grupy reklam
  • Reklamy
  • Słowa kluczowe

3. Tworzenie pierwszej, efektywnej kampanii w programie Google AdWords

  • Określenie celu kampanii
  • Konfiguracja podstawowa, budżety, harmonogramy, miejsca docelowe
  • Wybór słów kluczowych
  • Pisanie efektywnych treści reklam

4. Optymalizacja kampanii SEM sposobem na zwiększenie klikalności reklamy

  • Wskaźnik CTR
  • Optymalizacja treści reklam
  • Wskaźnik CPC
  • Średnia pozycja reklamy, kiedy warto zwiększyć, kiedy zmniejszyć.
  • Wynik jakości, czym jest i jak go maksymalizować

5. Korzyści z integracji Google AdWords i Google Analytics

  • Podstawy Google Analytics
  • Połączenie AdWords i Analytics – korzyści z wdrożenia