Reklama w Google AdWords

Usługa AdWords to reklama umieszczona na samej górze listy wyników wyszukiwarki  Google. Główną zaletą reklamowania się w wyszukiwarce jest fakt, iż nie pobiera ona opłat za wyświetlenia reklamy, ale dopiero za kliknięcie w reklamę. Google nie narzuca stawek za kliknięcie, sam decydujesz, jak długo będzie trwać kampania, ile zapłacisz za kliknięcie i przy jakich słowach kluczowych ma się pojawić reklama. Jest to jedna z najefektywniejszych form reklamowania się w Internecie.

Korzyści płynące z reklam Adwords

  • reklama zawsze jest wyświetlana na szczycie listy wyników
  • płacisz tylko za kliknięcia w reklamę a nie za wyświetlenia
  • wybierasz słowa kluczowe, które przynoszą największe korzyści
  • otrzymujesz pełne raportowanie wydatków
  • kierujesz reklamę do konkretnych grup docelowych
  • dostosowujesz wyświetlanie reklam do godzin funkcjonowania twojej firmy
  • efekty działania reklamy otrzymujesz zaraz po uruchomieniu kampanii

Do kogo skierowana jest reklama AdWords?

  • do właścicieli witryn, które potrzebują natychmiastowego efektu
  • do właścicieli witryn ukaranych przez algorytm wyszukiwarki
  • do osób potrzebujących dokładnego rozliczenia kosztów promocji

W skład usługi Reklamy w Adwords wchodzi:

  • pomoc w określeniu celów kampanii
  • określenie grupy docelowej kampanii
  • tworzenie kampanii
  • bieżącą obsługę kampanii
  • optymalizację kampanii (obniżanie kosztów kampanii)
  • analizowanie
  • raportowanie

Ile kosztuje reklama AdWords

W zależności od dostępnego budżetu jesteśmy w stanie zaoferować optymalne warianty cenowe. Wszystkie pakiety zawierają wskazówki do podstawowej optymalizację treści strony pod reklamy.

Pakiet StartPakiet OptymalnyPakiet Max
Budżet kampanii
1 zł-500 zł
500 zł-3000 zł
ponad 3000 zł
Prowizja za obsługę kampani
200 zł
30% budżetu kampanii
20% budżetu kampanii

Budżet kampanii

to środki, którymi zostanie zasilone indywidualne konto reklamowe. Środki w całości zostaną przeznaczone na zakup reklam. Koszty pojedynczego kliknięcia optymalizowane są z osobna dla każdego słowa kluczowego. Ceny kliknięć zależne są od:

  • rodzaju emitowanej reklamy
  • branży
  • konkurencji na konkretne słowa kluczowe
  • przygotowania strony docelowej pod dane słowo kluczowe reklamy
  • treści reklamy

Prowizja za obsługę kampanii

to wynagrodzenie za naszą pracę. Składa się na nią:

  • pomoc w określeniu celów kampanii,
  • określenie grupy docelowej kampanii,
  • tworzenie kampanii
  • bieżącą obsługę kampanii
  • optymalizację kampanii (obniżanie kosztów kampanii)
  • obniżanie kosztów
  • analizowanie
  • raportowanie

 

  • Jeżeli potrzebujesz indywidualnej wyceny skontaktuj się z nami
  • Skorzystaj z dodatkowych usług